RSS

hari-hariku

Salam...

agak lama la jgak aku x post.. nearly a year kot!!!.. hehehe.. dalam satu thn ni macam-macam dah berlaku.. Ada suka.. ada duka... hmm.. biasalah lumrah hidup.. ada pasang ada surut.. walau apa pun.. sepanjang setahun ni, aku telah banyak belajar erti kehidupan sebenar.. erti persahabatan sebenar.. erti cinta sebenar.. macam-macam la erti yang aku pelajari.. sekarang ni aku sudah tamat belajar di UTM.. dan kini sedang menanam anggur.. tapi x boleh dikategorikan sebagai full-time tanam anggur.. aku buat part-time jadi cekg u kt International School.. budak-budak kat sana sangat comel.. and ada la jagak jadi tutor.. nak carik keje.. ayah cam x setuju jer aku keje kilang.. tapi tak pe lah.. keje jer yang mana dapat.. huagh!!! tetibe lak rase ngantuk.. sok la sambung.. sok nk cite sal feveret car lak. hehehee.. tunggu!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment